Helgen är över. Fort gick det. Har fortfarande träningsvärk från body pump och gym, det känns bra :) Schemat jag har nu är väldigt bra, vi går max 3 ggr i veckan och resten är vi lediga. Självklart ska vi göra eget arbete egentligen, men det brukar lösa sig så lite ledig tid får jag nog ändå ;)

Vistelsen i Göteborg var bra. Arbetsplatsen var trevlig, trevliga personer som jobbar där och det verkar som en stabil arbetsplats. Jag fick dock inte göra så mycket, men jag antar att det är för att jag var där så pass kort stund. Jag hoppas på att sommarens praktik ska vara lite mer intensiv och strukturerad så att man verkligen får ut något av varje dag man är där. Det kommer trots allt att kosta pengar eftersom att det inte är betald praktik. Men jag fick i alla fall följa med på några saker; visningar, fotografering, info m.m. Så en liten inblick fick jag åtminstone. Oron finns förstås där, tänk om det inte är rätt… Men det är nog resfeber och hemlängtan som påverkar mig. Det blir nog bra.

Lämna en kommentar